نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 07:27

هفته دولت، انعکاس عمل به وعده های مسوولان به مردم است

استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت با انعکاس اقدامات خود و تزریق امید و نشاط به جامعه، عمل به وعده را به مردم ثابت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: به نام خدا 

«اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند، با شما راه می‌آیند و کمکتان می کنند؛ این بزرگترین سرمایه است برای دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند... راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد، وعده‌ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می کنند». مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

هفته دولت، ایامی منحصر بفرد برای یادآوری فداکاری ها و رشادت های فرزندان نیک سرشت میهن اسلامی مان ، شهیدان رجایی و باهنر است که در فرصت بسیار محدود خدمت به مردم، گام هایی شایسته برای ماندگاری انقلاب، تحقق شعائر اسلامی و اشاعه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته اند.

روزهای آغازین شهریورماه، فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت، ضمن تجدید پیمان با مرام و سیره شهیدان رجایی و باهنر و تأسی از این الگوهای فاخر، با انعکاس اقدامات خود و تزریق امید و نشاط به جامعه، عمل به وعده را به مردم ثابت نموده و به بدخواهان نظام نشان دهند چرخ نظام جمهوری اسلامی نه تنها ایستایی ندارد بلکه با گذشت چهل و اندی سال، همچنان پویا و زنده همچون سال های نخست پیروزی انقلاب، به راه خود ادامه می دهد و افق های وسیعی از پیشرفت و توسعه را هدف گذاری کرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه کارگزاران و کارمندان خدوم دولت در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان سرافراز، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امید که بتوانیم در راستای تمکین منویات تمامیت انقلاب و تحقق سیاست های دولت سیزدهم، خادمانی امین برای مردم بوده و توان خود را در مسیر خدمت به مردم و جلب رضایت آنها هزینه کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465542

مهمترین اخبار ایران و جهان: