نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 08:52

راه‌اندازی 4 بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرکرد

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز چهار بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سطح این شهر راه‌اندازی می‌شود.

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان چهار بازارچه عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهرکرد راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد افزود: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی این سازمان است‌.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود ۲ ماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم بنابراین جهت رفاه حال شهروندان بر پایی چهار بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستور کار قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دائمی می‌شود، ادامه داد: راه‌اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید‌کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی انجام می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636886

مهمترین اخبار ایران و جهان: