نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 16:00

فارس قهرمان مسابقات ورزش های زورخانه ای کشور شد

رقابت های زورخانه ای بزرگسالان کشور در رشته های مهارت های فردی با قهرمانی تیم استان فارس در هشت وزن در شیراز پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این رقابت ها در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز و با عنوان گرامیداشت شهدای حرم مطهر شاهچراغ ( ع ) برگزار شد که در پایان  تیم فارس با کسب ۱۱۱ امتیاز برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم های اصفهان و تهران به ترتیب با ۱۰۲ و ۷۸ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است نفرات برتر رشته های انفرادی در چرخ تیز و در وزن های مختلف، محمدرضا در قدمی از خراسان رضوی، علی جلیجو از تهران، سیدعباس حسینی از البرز عنوان نخست به خود اختصاص دادند و در چرخ چمنی هم عباس مرادی زاده از یزد، علی جلیجو از تهران و سید عباس حسینی از البرز صاحب مدال طلا شدند.

همچنین در رشته میل بازی نیز که در وزن های مختلف برگزار شد، رسول قربانی از اصفهان، علی اکبر خاکدوست از قم و مرتضی گلرخ از خراسان رضوی صاحب عنوان قهرمانی شدند.و در رشته سنگ هم مصطفی امینی از چهارمحال و بختیاری و رضا قادری و عظیم راحمی از فارس به مقام نخست دست یافتند.

همچنین در رشته کباده و در وزن های مختلف، رضا سلیمانی از فارس، هادی اشرفیان از تهران و سیدمحسن جوادی از فارس صاحب عنوان قهرمانی شدند و در رشته میل گیری سنگین هم حسن شمسی و جعفر نوری از همدان و مصطفی مفید از استان مرکزی به مقام نخست رسیدند.

اهدا نماد ورزش زورخانه ای به خانواده شهدای شاهچراغ(ع ) 

در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور مهر علی باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای برگزار شد، نماد ورزش زورخانه ای و لوح سپاس به خانواده شهیدان محمدرضا کشاورز و آرشام سرایه داران از شهدای حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ ( ع ) اهدا شد و از محمدمبین قدرتی کودک فداکاری که در این حادثه تروریستی برای کمک به پدر زخمی اش شتافت،تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620842

مهمترین اخبار ایران و جهان: