نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 16:29

احزاب سیاسی و داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

امام‌جمعه قوچان گفت: همه به‌ویژه داوطلبان و جناح‌ها و احزاب سیاسی باید برای حضور قوی و مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات اسفندماه تلاش کنند تا رقابتی سالم همراه بادیانت و اخلاق برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان ولی‌عصر(عج) قوچان و در جمع راهپیمایان این شهرستان اظهار کرد: زمانی قرار بود در این مملکت فتنه‌ای شکل‌گرفته و جامعه دوقطبی شود اما اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به کمک این ملت آمد و پرچم‌ها برافراشته شد و مردم به صحنه آمدند و دشمن آن حضور را دید.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان فکر می‌کردند چراغ این نظام و انقلاب را می‌توانند خاموش کنند اما به هدف و مقصود خود نرسیدند، گفت: اساس کار دشمن بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری فتنه‌گری و فتنه‌انگیزی بوده و نه فتنه سال ٨٨ اولین فتنه بود و نه آخرین است اما جبهه حقیقت در مقابل باید به دنبال بصیرت افزایی و جهاد تبیین باشد.

امام‌جمعه قوچان با یادآوری این موضوع که پیشکسوتان، انقلابی‌ها، حزب‌اللهی‌ها و... باید به دنبال جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه باشند، افزود: بصیرت افزایی مختص به ٩ دی و روز میثاق امت با ولایت نیست بلکه باید در همه روزها، زمان‌ها و مکان‌ها کار ما بصیرت افزایی و جهاد تبیین باشد و کسانی که غافل شده‌اند را به صحنه آورد.

وی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم خون‌آشام صهیونیستی در غزه، بیان کرد: باید به بعضی از افراد که در این زمینه شبهه افکن هستند پاسخ محکم و مستدل همراه با مهربانی و عطوفت داد و همین‌گونه اقدامات یا حضور مردم در این راهپیمایی‌ها نوعی بصیرت افزایی و جهاد تبیین است.

هراتی مطلق با تأکید بر اینکه وقتی شعار «این‌همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» سر داده می‌شود یعنی باید آماده بود تا هرگاه رهبری دستور داد در میدان حضور پیدا کنیم، ادامه داد: میدان امروز میدان انتخابات است که باید در این میدان مشارکت قوی، سالم و صحیح به همراه سلامت و امنیت انتخابات رخ بدهد.

امام‌جمعه قوچان با اشاره به این مطلب که امتحانات این مملکت همین راهپیمایی‌ها و انتخابات است که باید همه برای حضور و باشکوه و گسترده مردم تلاش کنند، تصریح کرد: داوطلبان و جناح‌ها و احزاب سیاسی باید برای حضور قوی و مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات اسفندماه تلاش کنند تا رقابتی سالم همراه بادیانت و اخلاق برگزار شود.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620886

مهمترین اخبار ایران و جهان: