نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 15:14

عدالت رسانه‌ای یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات را عدالت رسانه‌ای دانست و گفت: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه مرجع همچنان مورد وثوق مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در آئین افتتاح کانال‌های تلویزیونی حوزه‌های انتخابیه این استان، به ضرورت وجود یک رسانه برای انتقال پیام و تحت تأثیر قراردادن مخاطب اشاره و اظهار کرد: در صدر اسلام هم منبر به عنوان یک رسانه برای انتقال پیام‌ها و نامه‌ها مطرح شده است. 

وی با اشاره به رقابتی بودن فضای رسانه‌ها، ادامه داد: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه مرجع همچنان مورد وثوق مردم است و مردم برای اثبات صحت اطلاعات به رسانه ملی مراجعه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات را عدالت رسانه‌ای دانست و تصریح کرد: فضای رقابتی یعنی اینکه هر کسی بتواند اهداف، دیدگاه و برنامه‌های خود را به مردم معرفی کند.

وی در بیان اهداف عدالت رسانه‌ای، گفت: عدالت در استفاده برای شناخته شدن نامزدها و هم برای شناختن از سوی مخاطبان در این عدالت رسانه‌ای صدا و سیما فراهم شده است.

شعبانی با اشاره به راه‌اندازی ۶ کانال تبلیغاتی با تکیه با توان بومی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تصریح کرد: در حوزه انتخابیه اسلام‌آباد و دالاهو کانال «مرصاد»، در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین کانال «امروله»، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب کانال«بازی‌دراز»، در حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانب کانال «شاهو»، در حوزه انتخابیه سنقرو کلیایی کانال«مادیان کوه» و در حوزه انتخابیه کرمانشاه کانال «طاق‌وسان» قابل دریافت است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641986

مهمترین اخبار ایران و جهان: