نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 01:58

شکارچیان غیرمجاز در روانسر در کمین مأموران گرفتار شدند

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر گفت: با اجرای کمین در چند نقطه توسط نیروهای اعزامی برای دستگیر شکارچیان غیرمجاز،‌ سرانجام ساعت 21 شامگاه جمعه 20 آبان‌ماه موفق به دستگیری 3 نفر از آن‌ها شدند.

جهانگیر امیری رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه در خصوص جزئیات دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شامگاه جمعه 20 بهمن‌ماه اظهار کرد: این اداره پس گزارش واصله مبنی بر حضور چند نفر شکارچی غیرمجاز در حین تعقیب وحوش در مناطق حوزه استحفاظی پس هماهنگی با پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان بلافاصله عازم منطقه شد.

وی افزود: نیروهای اعزامی باکار اطلاعاتی و اجرای کمین در چندین نقطه تا ساعت ۲۱ شب موفق به دستگیری ۳ نفر شکارچی غیرمجاز شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان روانسر تصریح کرد: از این متخلفین تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۱ قبضه مجاز، لاشه ۲ سر خرگوش وحشی، لاشه ۲ قطعه کبک به همراه تعدادی فشنگ ساچمه‌زنی و سایر ادوات جرم کشف و ضبط گردید.

وی  از دستگیری یک اکیپ دیگر نیز قبل از شروع به شکار در ارتفاعات شاهو خبر داد و گفت: پرونده تخلف این سوداگران به‌محض تکمیل شدن تحویل مقام قضایی خواهد شد.

این مقام مسوول در پایان ضمن تشکر از همکاری به‌موقع پلیس اطلاعات روانسر و همیاران محیط‌زیست از عموم شهروندان درخواست کرد به‌محض مشاهده هرگونه تخلف زیست محیط موضوع را به سامانه ۱۵۴۰ گزارش دهند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666542

مهمترین اخبار ایران و جهان: