نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 11:24

ارائه ۳۰ هزار خدمت مشاوره در کلینیک رز زنجان

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ هزار خدمت آموزش مشاوره‌ای از ابتدای امسال به جامعه هدف داده است، ادامه داد: همچنین ۷ هزار و ۴۰۰ نفر برای خدمت گرفتن به کلینیک معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلینیک رز ضمن تبریک دهه فجر با بیان اینکه ما در سطح استان ۱۷ مشاور با شرکت راه زندگی رز مشارکت می‌کنند، اظهار داشت: با آغاز فعالیت این کلینیک شاهد منشأ خدمات بسیار ارزشمندی ارائه می‌شود.

 مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان یکی از مهم‌ترین اقداماتی که با حمایت‌های مرکز انجام شده است بحث توانمندسازی مددجویان است، افزود: ضرورت و اهمیت خدمات مشاوره و فکری و فرهنگی توسط مشاوران مورد تأکید این نهاد است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات که از سال گذشته ابلاغ شده بحث توجه به تقویت بنیه تحصیلی دانش‌آموزان در آستانه کنکور بود، افزود: امسال با ارائه خدمات مشاوران ۱۰۹ دانش‌آموز در رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های برتر پذیرفته شدند.

صالحی با اشاره به اینکه یکی دیگر از موضوعات که در این کلینیک به آن توجه شده توانمند‌سازی زنان سرپرست خانواده‌ها بودند، ادامه داد: در این راستا امسال ۱۶۰ نفر زنان سرپرست خانوار از طریق این کلینیک توانمند شدند.

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ هزار خدمت آموزش مشاوره‌ای از ابتدای امسال به جامعه هدف داده اشت، ادامه داد: ۷ هزار و ۴۰۰ نفر برای خدمت گرفتن به کلینیک معرفی شده‌اند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663786

مهمترین اخبار ایران و جهان: