نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 13:30

انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای فرهنگ غدیر است

امام جمعه قلعه رئیسی در آیین زنگ انقلاب گفت: انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای فرهنگ غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور مسوولان بخش چاروسا و دانش‌آموزان زنگ انقلاب در دبیرستان پروین اعتصامی قلعه رئیسی به صدا درآمد.در این مراسم برنامه های مختلف از سوی دانش آموزان اجرا شد.

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر از دانش آموزان خواست تا در خصوص انقلاب اسلامی تحقیق کنند و یقین بدانند که انقلاب اسلامی یکی از انقلاب های بزرگ و موفق بوده و توانسته خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای فرهنگ غدیر است هیچ انقلابی در جهان به اندازه انقلاب ایران مردمی، دینی و دارای ویژگی های انسانی و حقوق بشری نبوده و باید این میراث گران بهای امام راحل به بهترین شکل ممکن صیانت و پاسداری شود.

حیدرخواه؛ جمهوری اسلامی ایران را تنها کشور مقتدر در برابر دشمنان دانست و ادامه داد: ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح ایستاد و از مظلومان جهان دفاع کرد، کشوری ادامه دهنده راه امام و شهداست و در خط مقدم آن رزمندگان و بسیجیان قرار دارند که پشتیبان آن آحاد مردم است.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران را عزتمند و شرافتمند کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید قدردان خدمات نظام و انقلاب باشند تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای ریشه و ماهیت دینی و مذهبی و با انگیزه الهی بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655642

مهمترین اخبار ایران و جهان: