نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 10:39

حضرتی: سقف استخر آزادی نیاز به تعمیر دار و هر سال خراب‌تر می‌شود/ مسئولان وعده دادند

مربی تیم ملی شنا گفت: استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران نیاز به تعمیر دارد و وزیر و معاونین وزارت برای تعمیر آن فقط وعده می‌دهند.

خشایار حضرتی در آستانه اردوی سوم شناگران جهت شرکت در مسابقات آسیایی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: وضعیت استخر آزادی خوب نیست و هر سال خراب تر می‌شود.

وی ادامه داد: تعمیر استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران نیاز به بودجه ملی دارد، هر وزیر و معاونی که آمدند وعده می‌دهند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

خشایار حضرتی اظهار کرد: الان نزدیک به دو سال است که حدود بیست متر از سقف بلند شده و باز است و هیچ کاری نکرده‌اند و کاری نیست که فدراسیون انجام دهد چون باید جرثقیل بیاید و کار تعمیراتی زیرساختی انجام شود.

وی همچنین در خصوص شرایط آمادگی شناگران گفت: شرایط شناگران حاضر در اردوهای اول و دوم تیم ملی بهتر بود و آخرین مرحله اردو هم از 14 بهمن ماه آغاز می‌شود و در پایان تیم برای اعزام به مسابقات رده های سنی آسیا انتخاب می‌شود.

مربی تیم ملی شنا اضافه کرد: آخرین باری که تیم ملی به این مسابقات اعزام شده سال 2019 هند است که یک مدال نقره و سه برنز کسب کرده است و در این دوره هم 13 تا 14 شناگر اعزام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیانی که شاگردانش به اردو دعوت شده‌اند در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند. درباره کادر فنی اعزامی به مسابقات آسیایی هم آقای دیلانچیان به عنوان سرمربی و یک یا دو مربی هم اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1649086

مهمترین اخبار ایران و جهان: