نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 08:55

بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در راه زنجان است

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:‌ طی هفته پیش رو با ورود و فعالیت سامانه بارشی،‌ شاهد بارندگی‌های قابل ملاحظه‌ای در مناطق مختلف بوده و در ارتفاعات استان شاهد کولاک خواهیم بود.

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تردد عادی و روان در راه‌های استان در جریان است، اظهار کرد: در روزهای آینده در ارتفاعات شاهد کولاک برف همراه با وزش باد شدید خواهیم بود.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اواخر وقت دیروز سامانه بارشی وارد استان شده است، افزود: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش برف‌وباران و در ارتفاعات کولاک برف را شاهد خواهیم بود.
وی افزود: برای آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز نیز بارش باران و برف پیش‌بینی شده است.
محمدی با بیان اینکه به همراه دهمراه‌داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان زنجان الزامی است، ادامه داد: به دلیل ناپایداری جوی، رانندگان باید آمادگی کامل را داشته باشند.
رئیس اداره مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان یادآور شد: رانندگان پیش از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.
وی ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برف‌گیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، گفت: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646542

مهمترین اخبار ایران و جهان: