نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 23:12

123 هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق در داراب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 123 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در بازرسی از 4 دستگاه کامیون در شهرستان داراب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده، اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، روز گذشته ماموران انتظامی پاسگاه "قلعه بیابان" داراب حین گشت زنی و کنترل محور مواصلاتی "بندرعباس-شیراز" در یک عملیات ضربتی به 4 دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر توقیف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد این کامیون‌ها حامل 64 هزار و 700 لیتر بنزین و 59 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع می‌باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع 123 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 38 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این خصوص هر 4 راننده قاچاقچی پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به منظور مشارکت در این امر، هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632586

مهمترین اخبار ایران و جهان: