نیوز سیتی!
09 اسفند 1402 - 11:33

فریبا: مسیر قهرمانی استقلال ادامه دارد اگر دوباره دعوا نشود!/ سایه سپاهان همیشه هست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از شاگردان جواد نکونام خواست بازی با سپاهان را فراموش کنند و بدون توجه به مسائل دیگر به مسیر قهرمانی ادامه دهند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: امتیاز گرفتن از سپاهان کار سختی است. استقلال 3 امتیاز بسیار مهم کسب کرد و اختلاف امتیاز را با این تیم به 8 امتیاز رساند، هر چند آنها دو بازی عقب افتاده دارند. در مسیر قهرمانی افتاده‌ایم و اگر مشکلی  پیش نیاید و دوباره در باشگاه دعوا نشود، این مسیر ادامه پیدا می‌کند.

وی افزود: بیشتر از این نباید درباره بازی با سپاهان صحبت کرد. بازیکنان استقلال آنقدر باتجربه هستند که بدانند این پیروزی‌ها فقط 24 ساعت خوشحالی دارد و پس از آن باید به فکر بازی بعد باشند. بازیکنان باید متوجه شوند که این بازی تمام شده و باید به این فکر کنند که سه امتیاز از دیدار با استقلال خوزستان در اهواز بگیرند و سپس آماده رقابت با پرسپولیس در دربی شوند.

«حفظ کردن فاصله امتیازی استقلال با سپاهان اهمیت زیادی دارد.» پیشکسوت استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: سپاهان دو، سه بازی سخت داشته که پشت سر هم بود. این تیم دو بازی برابر الهلال عربستان 10 نفره بازی کردند و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. نباید فکر کنیم کار سپاهان تمام شده است و شک نکنید این تیم به جدول مسابقات بازمی‌گردد. حواس استقلال باید به حفظ فاصله این امتیاز باشد. سپاهان با برتری در دو بازی عقب افتاده‌اش به دو امتیازی استقلال می‌رسد، بنابراین سایه سپاهان همیشه وجود دارد و نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679186

مهمترین اخبار ایران و جهان: