نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 11:29

پایان کار باند سارقان مسلح در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند سارقان مسلح منزل و دستگیری مالخران طلا و جواهرات در چند عملیات هماهنگ کارآگاهان پلیس استان و اعتراف به 32 فقره سرقت مسلحانه منزل با ارزش ریالی 150 میلیارد ریال در شهرستان زاهدان خبر داد.

 سردار "دوستعلی جلیلیان" در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل در سطح شهرستان زاهدان بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و ویژه موفق به شناسایی باند 7 نفره سارقان مسلح شده و متهمان را به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سرانجام ماموران انتظامی در فرصت و موقعیت مناسب و طی چهار عملیات ضربتی و هوشمندانه توانستند، 7 نفر از اعضای اصلی این باند و 9 نفر مالخر که در امر خرید طلا و جواهرات مسروقه نقش بسزایی داشته‌اند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، 4 دستگاه موتورسیکلت مسروقه بکار رفته در سرقت ها، مقداری طلا و جواهرات و دو دستگاه تلویزیون خانگی و دیگر اقلام سرقتی منزل کشف نمایند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهمان اعضای این باند تاکنون به 32 فقره انواع سرقت های مسلحانه منزل و وسائط نقلیه در سطح استان و پلمب 9 باب مغازه طلافروشی در سطح شهرستان زاهدان، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه 150 میلیارد ریال بوده است، که تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

سردار "جلیلیان" در پایان ضمن دعوت شکات به پلیس آگاهی استان جهت شناسایی متهمان دستگیر شده، به مخلان نظم و امنیت در سطح استان هشدار داد: اشرار و مخلان نظم و امنیت اگر بخواهند برای مردم به هر صورتی ایجاد مزاحمت کنند قاطعانه با برخورد پلیس مواجه خواهند شد و درس پشیمان کننده ای به آنها خواهیم داد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631742

مهمترین اخبار ایران و جهان: