نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 18:27

طرح ملی جهاد تبیین به دنبال بیان دستاورد‌های نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در طرح جهاد تبیین از روش‌ها، شیوه‌ها و ساختار‌های مختلفی استفاده می‌شود، گفت: طرح ملی جهاد تبیین به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیان دستاورد‌های نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمن به دنبال تحول ارتجاعی بوده و ما به دنبال تحول انقلابی هستیم، تحول انقلابی یعنی گسترش ارزش‌ها، فرهنگ دینی و مهدوی و تحول ارتجاعی گسترش فساد و بی‌بندوباری در جامعه است‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن در قالب‌های مختلف زمینه تحول ارتجاعی را فراهم می‌کند، گفت: ولی فقیه به دنبال ایجاد تحول انقلابی است که این کار با چند چیز انجام می‌شود که ابتدا ایجاد و گسترش امید در ابعاد مختلف در جامعه است.

وی  با اشاره به اینکه در مجموعه سپاه دو طرح در خصوص ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دست اقدام دارد، گفت: طرح شهید آرمان علی‌وردی که دو کارگروه به نام شهید حجازی که در زمینه تبیین و گفتمان انقلاب اسلامی که توسط هادیان سیاسی اجرا می‌شود و نیز کارگروه شهید باهنر که در خصوص تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در طرح جهاد تبیین از روش‌ها، شیوه‌ها و ساختار‌های مختلفی استفاده می‌شود، گفت: طرح ملی جهاد تبیین دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بیان دستاورد‌های نظام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اطلس انتخابات اشاره کرد و گفت: لازم و ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی مردم را با دستاورد‌های انقلاب اسلامی آشنا کنند و امید را در جامعه گسترش دهند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643886

مهمترین اخبار ایران و جهان: