نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 13:55

انتخابات از مسیرهای حل مشکلات کشور است

امام‌جمعه سلطانیه گفت: راه اِعمال خواسته‌ها و حل مشکلات، مشارکت و حضور در پای صندوق رأی است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام‌جمعه شهرستان سلطانیه ظهر امروز در جلسه شورای اداری سلطانیه با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات باشکوه بسیاری نقش دارند که دولت و نهادهای خدمات‌رسان یکی از آنهاست، اظهار داشت: دولت و دستگاه‌های خدمات‌رسان با ارتقای کارآمدی و رفع مشکلات و چالش‌ها نقش اصلی در ایجاد امید و مشارکت مردم دارد. 

امام‌جمعه سلطانیه با بیان اینکه وزارت کشور و هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان و هیئت نظارت نیز از نهادهایی هستند در افزایش مشارکت دخیل می‌باشند، افزود: هیئت اجرایی با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود از جمله آماده‌کردن دسترسی آسان به شعب اخذ رای و پیش‌بینی کمبود تعرفه می‌تواند در مشارکت حداکثری نقش‌آفرین باشد. 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین باید در مراکزی مانند مراکز علمی و آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس بیشتر باشد، گفت: نقش حضور مردم در انتخابات یک نقش اساسی و تعیین‌کننده است و انقلاب اسلامی نیز در بالاترین حد به مردم حق انتخاب داده است. 

حسینی‌نسب ادامه داد: هیچ حکومت و کشوری به جز ایران اسلامی اصل نظام یعنی جمهوری اسلامی و قانون اساسی خود را به رای مردم نگذاشته و در حکمرانی مبتنی بر نظام اسلامی نقش مردم تعیین کننده است و البته کارنامه حکمرانی ایران اسلامی درباره توجه به رای مردم درخشان است. 

امام جمعه سلطانیه با توضیح اینکه باید برای مردم نقش حضور آنان تبیین شود و در این باره در سطح شهرستان تلاش مضاعف شود، گفت: باید با جهاد تبیین جامعه به این فهم مشترک برسد که  راه اِعمال خواسته‌ها و حل مشکلات کشور مشارکت و حضور در پای صندوق رأی است.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650786

مهمترین اخبار ایران و جهان: