نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 18:53

انتقاد نامزد انتخاباتی از وضعیت کهگیلویه و بویراحمد و برخی بدعت‌ها در نشست شورای وحدت

نامزد انتخاباتی بویراحمد بزرگ از برخی مسائل در استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سه نفر از نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر شدند و اظهاراتی داشتند.

نادر منتظریان از نامزدهای انتخابات بویراحمد و دنا و مارگون در سخنانی اظهار کرد: چهار راهبردی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات داشتند بیشتر متوجه مسئولان استان است ما کاندیداها زندگی خود را وقف کرده‌ایم تا تنور انتخابات گرم و فرمایشات حضرت آقا عملیاتی شود اما فرمایش رهبری بیشتر متوجه مسئولان است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد دنا و مارگون در ادامه گفت: امنیت و سلامت انتخابات متوجه مسئولان است زمانی می‌توان رقابت کرد که سلامت و امنیت وجود داشته باشد و خروجی آن هم مشارکت می‌شود پس مسئولان بیشتر مسئولیت دارند.

وی در ادامه گفت: معتقدم به خاطر اینکه فرمایش رهبری عملیاتی شود صادقانه و شفاف باید حرف بزنیم این جمع همه ولایتمدار هستند و برای خدا آماده کار شده‌اند لذا اگر می‌خواهیم برای خدا حرف بزنیم باید شفاف باشیم.

وی در ادامه انتقادی از روند انتخابات و هیئت‌های اجرایی انتخابات کرد و گفت: مگر می‌شود اعضای اجرایی انتخابات از اتاق فکر یک نفر باشند و انتظار سلامت و رقابت داشته باشیم و انتظار جدل نداشته باشیم.

منتظریان با بیان اینکه انتخابات در استان شرایط خاص خود را دارد به بدعت‌هایی در استان اشاره کرد و گفت: این بدعت‌ها قابل حل نیست باید فرهنگ سازی می‌شد و باید به مرور زمان فرهنگ سازی شود کاندیداها به جای اینکه درب مساجد جمع شویم و برای مردم مشکل ایجاد کنیم می‌توانیم با یک یا دو نفر در مراسم‌ها شرکت کنیم متاسفانه این اتفاقی است که افتاده.

منتظریان گفت: هدف من از آمدن به انتخابات عمل به وظیفه است وظیفه ما پاسداری از خون شهدا و همچنین حفظ نظام و خط رهبری است به اندازه یک دانه جو هم دغدغه و استرس ندارم چون آمده‌ام تا به وظیفه خودم عمل کنم.

نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه بویراحمد بزرگ یادآور شد: معتقدیم متولیان اگر به عنوان یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند دغدغه‌ای نداریم ما هم آمده‌ایم مشکلات مردم را ببینیم و برنامه بدهیم اگر به ما امانت را سپردند تا پایان هستیم اگر هم نسپردند وظیفه خود را انجام داده‌ایم و نزد خدا و مردم و نظام شرمنده نیستیم.

وی خطاب به شورای وحدت اصولگرایان استان گفت: شما متشکل از نیروهای انقلاب هستید آسیب‌های انتخابات را ببینید هر چند باید به طایفه افتخار کنیم اما نباید خودمان و ضعف‌هایمان را پشت سر طایفه بپوشانیم و قایم کنیم چهار سال است که کار انتخاباتی انجام می‌دهیم هیچ تفاوتی هم بین طوایف قائل نشده‌ایم و به گونه‌ای رفتار کرده‌ایم که جایگاه ما در بین سایر طوایف بهتر از جایگاهمان در طایفه خودمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه گرفتار یک سری باند بازی و تفکر خاص در استان شده‌ایم گفت: هر روز هم پس رفت می‌کنیم هفته‌ای چند جوان راهی قبرستان می‌شوند چطور اینقدر ظرفیت داریم و امروز جوانان ما در اصفهان و یزد باید کارگری کنند و تا زمانی که شایستگان بر میزهای استان ننشینند همین وضعیت را داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید دنبال مسائل کلان باشیم و همه چیز در انتخابات خلاصه نمی‌شود گفت: باید نیروهای انقلاب همه از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنیم .

منتظریان با انتقاد از وضعیتی که در نقاط مختلف حوزه بویراحمد وجود دارد گفت: چرا سادات محمودی در کنار رودخانه قرار گرفته اما مردم آن تشنه هستند چرا دشت روم روی آب خوابیده اما مردم آن تشنه هستند امروز آرزوی مردم ما یک کانال آب است.

وی به دو سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت چه دستاوردی داشت اما در یک سفر به آذربایجان هزار تراکتور به مردم و کشاورزان دادند چرا باید بعد از ۶۳ سال امروز کارخانه قند ما اینطور باشد.

منتظریان در ادامه اظهارات خود گفت: خودمان را قاضی قرار دهیم مگر در دولت انقلابی کار نمی‌کنیم مگر دولت در همین استان چند مدیر را عزل نکرد آیا ما آنها را عزل کردیم.

این نامزد انتخاباتی در بویراحمد و دنا و مارگون گفت: آمده‌ایم که کار کنیم و به نتیجه برسیم اما متاسفانه اقداماتی می‌شود مثلا اگر معلمی و یا مدیر دبیرستانی و یا کسی در جلسه‌ای شرکت کرد لغو ابلاغ می‌شود آیا این رسم است که انبارها را خالی کنیم و یا اینکه مسئول ارشد یک شهرستان بگوید حق ندارید از فلانی حمایت کنید.

وی در ادامه با انتقاد شدید از اینکه برخی وصله‌ها را بهما می‌چسبانند که این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد گفت: آیا ظلم این نیست که ما را با با جریان فتنه مقایسه می‌کنند آیا ما اینگونه هستیم.

منتظریان در ادامه گفت: آیا مدیران را تبدیل به احسن کرده‌اید پس نباید بی‌تفاوت بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651286

مهمترین اخبار ایران و جهان: