نیوز سیتی!
12 اسفند 1402 - 11:43

واکنش پیولی به برتری میلان مقابل لاتزیو و تنش‌های به وجود آمده در این بازی

سرمربی تیم فوتبال میلان درباره برتری تیمش مقابل لاتزیو و تنش‌های به وجود آمده در این دیدار که باعث اخراج سه بازیکن میزبان شد، صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا موفق شدند در یک بازی پرتنش در ورزشگاه المپیکو، تیم‌ فوتبال لاتزیو را به لطف گل دقیقه 88 نوا اوکافور با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» ایتالیا گفت: این بازی زشت و پرتنشی بود. ما در نیمه اول کُند بودیم و باید سریع‌تر حرکت می‌کردیم و فضای بیشتری پیدا می‌کردیم. این یک بازی متعادل با موقعیت‌های بسیار کم بود. ما در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردیم و از اشتباهات لاتزیو نهایت استفاده را بردیم.

مارکو دی‌بلو داور این بازی و VAR (کمک‌داور ویدئویی) قهرمانان اصلی بازی بودند، چون برای برخورد مایک مینیان دروازه‌بان میلان با تاتی کاستلانوس درخواست‌هایی برای گرفتن پنالتی به سود لاتزیو وجود داشت و گل به خودی ماریو گیلا نیز به دلیل موقعیت آفساید رافائل لیائو مردود اعلام شد. یکی از بحث‌برانگیزترین موقعیت‌ها، کارت زرد دوم پلگرینی بود چون او سعی داشت بازی را به خاطر نقش بر زمین شدن کاستلانوس که صورتش را پس از برخورد تصادفی با اسماعیل بن‌ناصر با دست گرفته بود، متوقف کند اما پولیسیچ برای اینکه مانع بیرون رفتن توپ از زمین شود به سمت او هجوم برد که باعث شد تا پلگرینی با دست او را هل دهد و همین منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراجش شد.

پیولی که در کنار زمین با مائوریتزیو ساری گفت‌وگویی بابت اتفاقات رخ داده داشت، در این خصوص اظهار داشت: ساری در صحنه‌ای که منجر به اخراج پلگرینی شد به من گفت که توپ داشت از جریان بازی خارج ‌می‌شد (اشاره به افتادن کاستلانوس به زمین در پی برخورد با بن‌ناصر) اما داور سوت نزد. پولیسیچ بازیکن جوانمردی است، او کاری که باید را انجام داد. نمی‌دانم چرا ما باید توپ را به بیرون از زمین می‌زدیم (به منظور رسیدگی به وضعیت کاستلانوس). اگر این همان چیزی است که آنها می‌خواستند، پس چرا این کار را خودشان نکردند؟

سرمربی میلان در ادامه درباره این پیروزی خاطرنشان کرد: بسته نگه داشتن دروازه‌مان در این بازی برای ما مهم بود. ما اخیراً با وجود اینکه خیلی به رقبا فرصت نداده بودیم، گل‌های زیادی دریافت کرده بودیم. ما کیفیت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را داریم، هم در بین بازیکنان اصلی‌مان، هم در بازیکنانی که روی نیمکت داریم.

میلان با این برد 56 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر فاصله‌ یک امتیازی‌اش با یوونتوس رده دومی را در جدول رده‌بندی سری A ایتالیا حفظ کرد، این در حالی است که اینتر با 69 امتیاز پیشتازی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1680986

مهمترین اخبار ایران و جهان: