نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:33

نهم دی ماه روز پیوند مردم و ولایت

پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی از مدرسان دانشگاه در هرمزگان و فعال رسانه ای در یادداشتی آورده:

در بحبوحه فتنه سال ۸۸ و تلاش دشمن در جبهه براندازی نرم شاهد حمایت همه جانبه دشمن از سران فتنه و آشوب های داخلی بود.

اگر نیم نگاهی به تاریخ قبل و پس از انقلاب اسلامی بیاندازیم از دوران سلسله قاجار تا پهلوی قطع و یقین حلقه مفقوده وجود یک رهبر و ولایت فقیه برای ایران اسلامی است.

 

ولایت فقیه از دیکتاتوری جلوگیری می کند و یک هدیه الهی برای ملت ما هست.

 اما پیوند و بیعت مردم با ولایت در تمام بزنگاه ها و مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی رمز ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان داخلی و خارجی است.

در اغتشاشات سال قبل نیز دشمن با به میدان آوردن تمام امکانات داخلی و خارجی اعم از سرویس های جاسوسی خود، صرف میلیاردها دلار، دول غربی به دنبال براندازی جمهوری اسلامی و تجزیه کشور بود اما با حضور و بصیرت مردم ایران اسلامی و بیعت با ولایت فقیه برگ دیگری از تاریخ مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به نمایش گذاشتند و تودهنی محکمی را به آمریکا و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

اما امروز نیز با صدور فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی همان طور که در ۸ سال دفاع مقدس به دنیا نشان داد و همچنین شجاعت شهدایی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تشکیل محور و مکتب مقاومت در خاورمیانه در لبنان ، عراق ، سوریه ، فلسطین و ... حماس و جهاد اسلامی در کنار مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و همان طور که رهبری فرمودند که هزینه مقاومت بسیارکمتر از هزینه تسلیم است.

عزت و عظمت و افتخار امروز جمهوری اسلامی مدیون ولایت و رهبری هستیم.

با گذشت ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فتنه هایی که اتفاق افتاد هر کدام می توانست مانند کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ باشد که با درایت و بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی در بیعت با رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری از تمام گردنه های تاریخی به سلامت عبور کرده است.

قطعا ادامه این راه برای ملت ایران نیز با درک بصیرت و تبعیت مستمر از رهبری میسر خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620386

مهمترین اخبار ایران و جهان: