نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 16:50

9 دی روز بصیرت و روشنگری است

امام جمعه قشم گفت: ملت ایران در 9 دی بار دیگر بصیرت بیاد ماندنی خود را به نمایش گذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تصریح بر این که 9 دی را باید حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ معاصر یاد کرد که نقطه عطف تاریخی در تودهنی به استکبار و نظام سلطه بود، اظهار داشت: تبعیت از ولایت راه عبور از هر بحران و فتنه ای در کشور است.

وی بیان داشت: روشنگری و جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماجرای فتنه 88 و آگاه ساختن آحاد جامعه از نقشه شومی که دشمنان با استفاده از برخی عناصر داخلی به دنبال رقم زدن آن بودند، سبب موج عظیم همراهی ملت ایران شد و بساط فتنه گران را برچید.

امام جمعه قشم ادامه داد: سالروز نامه تاریخی امام راحل به گورباچف نیز نزدیک است. امام راحل ما در آن ماجرا در زمینه مرگ کمونیسم سخن گفتند و آن پیام روشنگرانه امام خمینی (ره) نشانه عمق بینش او و اندیشه راهگشا و دوراندیشانه ای بود که قادر به تحلیل مسائل مهم جهان می گشت.

سردار سلیمانی هرگز از یادها فراموش نخواهد شد

حجت الاسلام حاجبی در ادامه به شخصیت ممتاز شهید سلیمانی و نقش او در قوی ساختن مقاومت اسلامی در منطقه اشاره و دلیل اصلی ترور این شهید بزرگوار را نقش بی مانند او در برهم زدن نقشه های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه برشمرد و گفت: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی بود و وجه ممتاز توانمندی او، استفاده از توان بسیج ملت ها در برابر استکبار جهانی بشمار می رفت.

وی از تلاش ها در جزیره قشم برای برگزاری اثربخش ویژه برنامه هایی به مناسبت شهادت شهید سلیمانی نیز قدردانی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619886

مهمترین اخبار ایران و جهان: