نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 19:34

برنامه فرهنگی باید مُدون و اثرگذار باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مدون، اثرگذار و ملموس در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، عبدالصمد صفرنژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با گرامیداشت نهم دی ماه این روز را روز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: حماسه نهم دی نماد پشتیبانی و حمایت گسترده ملت غیور ایران اسلامی از ولایت فقیه است.

وی همچنین با بزرگداشت سالروز شهادت سردار دلها، بر اهمیت فرهنگ سازی رویکردهای ارزنده شهید سلیمانی تاکیدکرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه باید خدمات ارزنده و اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه تبیین شود، افزود: خدمات و دستاوردهای بسیاری انجام گرفته که باید با اطلاع رسانی شایسته برای مردم ارائه شود طوری که جایی برای انتشار خبرهای کذب باقی نماند.
صفرنژاد تصریح کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با انعکاس دستاوردهای ماندگار نظام و دولت می‌توانند همواره امید آفرین شوند.

وی با اشاره به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات، اظهارداشت: اقدامات و راهکارهای ساده اما با اثرگذاری زیاد برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توجه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی اظهارداشت: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی کم نظیر و اثرگذار در جامعه همانند برگزاری راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت،برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم و ... با همت و هم افزایی تمام مسولان امکان پذیر می شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619986

مهمترین اخبار ایران و جهان: