نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:32

زخمی شدن دو فلسطینی در کرانه باختری

شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به فلسطینیان ساکن نابلس، دو تن از آنان را زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، امروز دوشنبه، شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به فلسطینیان ساکن نابلس در کرانه باختری دو تن از آنان را مصدوم کردند.

منابع محلی اعلام کردند که شهرک‌نشینان صهیونیست با پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری فلسطینیان در جاده قصره به جالود، باعث زخمی‌شدن دو تن از فلسطینیان شدند.

همچنین شهرک‌نشینان صهیونیست درختان زیتون روستای قصره را از ریشه کندند و شاخ برگ آنان را شکستند. صهیونیست‌ها محصولات کشاورزی فلسطینیان ساکن این روستا را نیز مورد تعرض قرار دادند و به آتش کشیدند.

در تحولی دیگر منابع محلی گزارش دادند که نظامیان اشغالگر صهیونیست، با یورش به منطقه شمالی شهرک حزما واقع در شرق قدس اشغالی و با به کارگیری چندین دستگاه بولدوزر، بخشی از یک خیابان در این منطقه را تخریب کرده‌اند و یک ساختمان چوبی و یک چاه آب را نیز به بهانه واهی نداشتن جواز ساخت ویران نموده‌اند.

خبر دیگر آن‌که، صبح امروز، طی یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهرک الزبابده در جنوب جنین، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها مصدوم شد و در نتیجه پرتاب گلوله‌های گاز از سوی نظامیان صهیونیست، ده‌ها فلسطینی حاضر در محل دچار حالت خفگی شدند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی، تعداد زیادی از خانه‌های ساکنان این منطقه و تأسیسات کشاورزی متعلق به ایشان را مورد هجوم و تعرض قرار دادند. علاوه بر این گزارش‌هایی مبنی بر درگیری میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست در رمانه واقع در غرب جنین مخابره شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281186

مهمترین اخبار ایران و جهان: