نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:37

بازاریابی و تبلیغات ابزار مهم در توسعه صنایع‌دستی خراسان‌شمالی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی گفت: باتوجه‌به عبور سالیان بیش از ۲۰ میلیون مسافر و زائر از استان خراسان‌شمالی بیلبوردهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی نقش مهمی در معرفی صنایع‌دستی و در نتیجه توسعه این صنعت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در حال حاضر بازاریابی و تبلیغات به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم در توسعه صنایع‌دستی استان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه انسجام‌بخشی فعالیت‌ها در رونق هر چه بیشتر صنایع‌دستی ضرورت دارد، گفت: هر اندازه بازاریابی و راهکارهای لازم در این جهت انجام شود شاهد رونق بیشتری در این عرصه و فروش بهتر محصولات خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌شمالی افزود: باتوجه‌به عبور سالیان بیش از ۲۰ میلیون مسافر و زائر از استان خراسان‌شمالی بیلبوردهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی نقش مهمی در معرفی صنایع‌دستی و در نتیجه توسعه این صنعت خواهد شد.

مستوفیان با اشاره به لزوم شناخت کافی از بازارهای هدف صنایع‌دستی یادآور شد: باید سوغات استان خراسان‌شمالی به همه زائران و گردشگران ورودی به استان به نحو شایسته معرفی شود.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356586

مهمترین اخبار ایران و جهان: