نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 08:47

به دنبال حضور معلمان گام دومی در آموزش و پرورش هستیم

کرج- معاون توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: به دنبال حضور معلمان گام دومی در آموزش و پرورش هستیم و برای این کار برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد صبح سه‌شنبه در همایش ارزیابان و عوامل اجرایی جذب و استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی استان البرز گفت: به دنبال حضور معلمان گام دومی در آموزش و پرورش هستیم.

ستاری فرد با اشاره به مدل جدید جذب معلم در آموزش و پرورش افزود: اتفاق مبارک و جدیدی در زمینه جذب معلم در وزارت آموزش و پرورش شروع شده است که نتایج مثبت آن قطعاً در سال‌های آینده خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، کلاس درس خط مقدم جهاد فرهنگی است، فلذا جهادگرانی پرانرژی، با انگیزه و با روحیه انقلابی باید در این سنگر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به کانون‌های ارزیابی در سطح کشور از جمله استان البرز گفت: کانون‌های ارزیابی فرایند جذب معلم در تمام کشور فعال شده‌اند و در این زمینه گزارش‌های خوبی از استان البرز به دست ما رسیده است و از همه عوامل استان در این زمینه تشکر می‌کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روحیه جهادی معلمان در ادوار مختلف انقلاب و لزوم حضور نیروهای جوان و گام دومی در آموزش و پرورش گفت: معلمان همواره نقش راهبری را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی ایفا کرده‌اند و در دوره جدید نیز باید فضا را برای حضور معلمان جوان گام دومی در آموزش و پرورش هموار کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348386

مهمترین اخبار ایران و جهان: