نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 00:10

لزوم مناسب‌سازی ورودی‌های ساختمان‌های دولتی و خصوصی طالقان

طالقان- معاون فرماندار طالقان گفت: مناسب‌سازی ورودی‌های ساختمان‌های دولتی و خصوصی، خیابان‌ها، معابر و امکان عمومی سطح شهر برای تسهیل تردد معلولین، سالمندان و جانبازان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هاتفی عصر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان طالقان که با حضور اعضا این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر برنامه ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات و بهره‌مندی از نظر کارشناسان بهزیستی، نظام مهندسی و شهرداری را مهم ارزیابی و اظهار کرد: نظارت بر صدور پروانه‌ها در ساخت منازل مسکونی و مناسب سازی حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: مناسب‌سازی ورودی‌های ساختمان‌های دولتی و خصوصی، خیابان‌ها، معابر و امکان عمومی سطح شهر، از جمله مراکز تفریحی، ورزشی، آموزشی، بانک‌ها، مبلمان شهری و ایستگاه‌های خدمات شهری برای تسهیل تردد معلولین، سالمندان و جانبازان و فرهنگ سازی با نصب بنر و کلیپ‌های آموزشی را جمله اقدامات مهمی است که باید صورت گیرد.

لازم به ذکر است از موارد مطروحه اعلام آمادگی شبکه بهداشت و درمان برای انعقاد تفاهم نامه به منظور اعزام تیم پزشکی در راستای ارائه خدمات به معلولین و سالمندان بیان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1348042

مهمترین اخبار ایران و جهان: