نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 15:08

قطع برق ۳۲۹ اداره و سازمان پرمصرف در خوزستان

معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع نیروی برق خوزستان گفت:برق ۳۲۹ اداره و سازمان دولتی پرمصرف در استان در دو روز اخیر قطع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیاوش کریمی معاون فروش و خدمات مشترکان توزیع نیروی برق خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران، به ورود موج گرمای شدید از هفته قبل به کشور و استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: به واسطه افزایش دما شاهد رشد مصرف برق در بخش خانگی و اداری هستیم، بطوریکه این احتمال وجود دارد که در روز‌های آینده با اوج مصرف برق به دلیل استفاده از وسایل سرمایشی در اماکن خصوصی و عمومی باشیم.

وی با اشاره به تلاش کارکنان تولید و توزیع برق استان برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از قطع برق به ویژه در بخش خانگی، افزود: براساس تصویب هیئت وزیران،در روز‌های قبل برق مشترکان تجاری که نسبت به کاهش مصرف و بهینه سازی مصرف برق بی توجهی بوده اند، قطع شده است.

کریمی بر صرفه جویی در مصرف از سوی مشترکان تجاری براساس تصویب هیئت وزیران تاکید کرد و ادامه داد: اداره‌های دولتی،بانک ها،سازمان‌ها و... به صورت روزانه پایش می‌شوند و برق ۳۲۹ اداره که پس از تماس تلفنی، ارسال پیامک و مکاتبه نسبت به هشدار‌ها برای کاهش مصرف برق اقدامی نکردند، در ۲ روز اخیر قطع شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1347442

مهمترین اخبار ایران و جهان: