نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 16:13

رخ‌نمایی مسمومیت الکلی در مازندران با تأیید و تکذیب دستگاه‌های مرتبط

مسمومیت چند نفر براثر مصرف الکل در مازندران و نهایتا فوت سه نفر از سوی پلیس در حالی رسانه‌ای شد که دانشگاه علوم پزشکی استان این خبر را تکذیب و مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز از تأیید آن برابر اطلاعات اولیه خبر داد و گفت؛ مرگ براثر مسمومیت الکلی تایید شده و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از صبح امروز ماجرای مسموم شدن دو نفر براثر مصرف الکل در فضای مجازی مطرح شد که در این زمینه سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی پلیس مازندران با تأیید این خبر از مرگ دو شهروند رامسری و یک شهروند آملی براثر مصرف مشروبات الکلی خبر داده بود. ( بیشتر اینجا بخوانید)

در ادامه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با تکذیب دلیل فوت دو جوان در اثر مصرف الکل بنا به اعلام سیده‌رزا پورسید سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر اعلام کرد؛ براساس بررسی‌های انجام شده، تاکنون هیچگونه دلیلی قطعی برای مرگ این دو جوان به علت مسمومیت در اثر مصرف الکل وجود ندارد.

خبرنگار فارس برای پیگیری علت دقیق حادثه پیش آمده، مسئله را از  علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران جویا شد که وی در این باره  اظهار کرد: دو مورد فوتی به مرکز پزشکی قانونی شهرستان رامسر اعلام شده که در این زمینه بحث کارشناسی و تحقیقات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برابر اطلاعات اولیه مرگ براثر مسمومیت الکلی تایید شده و بحث تحقیقات تکمیلی ادامه دارد و با بررسی دقیق این زمینه اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره فوت یک نفر براثر مسمومیت الکلی در آمل، گفت: در این زمینه گزارشی نداشتیم ولی پیگیری می‌کنیم.

تکذیبه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی رسانه‌ای شد که در ادامه نیز پلیس مازندران دقایق پیش خبر از بازداشت چهار نفر از متهمان در ارتباط با تهیه و توزیع مشروب تقلبی در رامسر خبر داد.( بیشتر اینجا بخوانید)

به گزارش فارس، از دو هفته پیش ماجرای مسمومیت براثر مصرف الکل در چند استان کشور گزارش شده است که این مسمومیت در استان البرز با ۱۷ فوتی همراه بوده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311342

مهمترین اخبار ایران و جهان: