نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 11:44

اجتماع بزرگ سادات مهدیشهر برگزار می‌شود

مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر از برگزاری اجتماع بزرگ سادات شهرستان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بارانی صبح یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های غدیر به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مناسبت دهه امامت و ولایت در مهدیشهر، تصریح کرد: اجتماع بزرگ سادات شهرستان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری پیاده روی در شب غدیر و برپایی ویژه برنامه جشن عید غدیر در محل پارک آبشار خبر داد و ابراز کرد: برپایی بیش از ۲۰ موکب صلواتی در شهر مهدیشهر با همراهی هیئت‌ها از دیگر برنامه‌های این روزها است.

امام جمعه مهدیشهر از برپایی جشن‌های محله‌ای در بیت الزهرا (س) و میدان نماز شهرک انقلاب و محله مسجد پامنار خبر داد و بیان کرد: توزیع غذا بین مردم از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت عید غدیر در نظر گرفته شده است.

بارانی با بیان اینکه برای اولین بار پهن کردن سفره عمومی صبحانه در صبح عید غدیر توسط جوانان برگزار می‌شود، گفت: توزیع بسته‌های حمایتی در بین محرومان و نصب ۱۵۰ عدد پرچم و فضاسازی شهری توسط جوانان شهرستان از دیگر برنامه‌ها است.

وی از برگزاری کاروان شادی؛ ویژه برنامه جشن روز غدیر در محل نماز جمعه خبر داد و گفت: خطبه خوانی غدیر و اجرای سرودهای میدانی در کنار برگزاری نمایش میدانی، اجرای جشنواره محلی و برگزاری جشن‌های هیأت‌های مذهبی و مساجد از دیگر برنامه‌ها است.

امام جمعه مهدیشهر از برپایی نمایشگاه عس و نمایش طنز نیز به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1324342

مهمترین اخبار ایران و جهان: