نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 21:19

عملیات ۱۴ ساعته مأموران نوپو یگان ویژه برای دستگیری قاتل شهید فراجا+ فیلم

مأموران نوپو یگان ویژه در کمتر از ۱۴ ساعت قاتل شهید جواد کریمی را شناسایی و به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، قاتل شهید جواد کریمی در کمتر از ۱۴ ساعت توسط مأموران یگان ویژه شناسایی شد و به هلاکت رسید.

برپایه این گزارش با توجه به درگیری مأموران انتظامی شهرستان بافت که منجر به شهادت ستوان سوم «جواد کریمی» شده بود، مأموران نوپو یگان ویژه پس از ابلاغ مأموریت از همان دقایق اولیه حادثه، پیگیری ویژه برای دستگیری فرد شرور را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نوذر نوذری فرمانده یگان ویژه استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در تشریح عملکرد سفیران شهدای یگان ویژه در عملیات شناسایی و هلاکت قاتل شهید جواد کریمی اظهار داشت: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل اختفای قاتل را در یکی از روستاهای شهرستان بافت شناسایی کرده و باتوجه به نوع مأموریت و مسلح بودن قاتل، عوامل نوپو وارد عمل شده و چندین مرتبه با فرد مورد نظر مذاکره کردند که وی به هشدارها توجهی نکرده و به صورت مستقیم با اسلحه گرم اقدام به تیراندازی کرد که طی آتش متقابل این فرد شرور پس از درگیری 15 دقیقه به هلاکت رسید.

سرهنگ نوذری با بیان به اینکه ماموران انتظامی یگان ویژه در یک عملیات منسجم، قاتل را در کمتر از 14 ساعت در یکی از روستاهای شهرستان بافت به هلاکت رساندند، افزود: در این درگیری یک قبضه سلاح جنگی به همراه دو تیغه خشاب و مقادیری مهمات کشف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326442

مهمترین اخبار ایران و جهان: