نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 15:29

سازماندهی معضلات ترافیکی شهر در اولویت پلیس راهور اردبیل

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل گفت: سازماندهی و رفع معضلات ترافیکی شهر در اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل قرار دارد.

سرهنگ سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازماندهی و رفع معضلات ترافیکی شهر در اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل قرار دارد، اظهار کرد: در راستای تحقق این امر، پیر امون توقف وسایط نقلیه سنگین در معابر شهری که نارضایتی عمومی را نیز در پی داشته، برنامه ریزی مدون انجام گرفته است.

وی افزود: اقدام منسجمی از لحاظ اعمال قانون، طرح موضوع در کمیته پیشگیری از جرایم دادگستری و پیشنهاد احداث پارکینگ‌های مناسب وسایط نقلیه سنگین در چهار جهت شهر اردبیل مطرح شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۷ دستگاه کامیون سنگین در معابر شهری سطح استان اعمال قانون شده است، گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۴۲۲ دستگاه اعمال قانون مربوط به شهر اردبیل است.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: تعبیه پارکینگ‌های مناسب و دسترسی آسان‌تر در جهات اربعه شهر و اعمال مدیریت و انجام وظایف و تکالیف قانونی تمامی دستگاه‌های ذیربط از مهمترین عوامل مؤثر در بحث ساماندهی کامیون‌های سنگین در داخل شهر اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد: اعمال قانون و برخورد پلیس آخرین راهکار بوده که متأسفانه بعضی از سازمان‌ها به جای انجام تکالیف قانونی، از پلیس به عنوان اولین ابزار استفاده می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1305586

مهمترین اخبار ایران و جهان: