نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 23:38

لرستان از آب پایدار برخوردار نیست

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های آبی مناسبت اما از آب پایدار برخوردار نیست.

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: لرستان با علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های آبی مناسبت اما از آب پایدار برخوردار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز پنج‌شنبه در دیدار با رئیس‌کل دادگستری لرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت اظهار داشت: استان لرستان با داشتن ظرفیت‌های آبی مناسب، متأسفانه از آب پایدار برخوردار نیست و در همه نقاط استان برای تأمین آب شرب از چشمه، سراب و چاه استفاده می‌شود.

وی افزود: امروز مدیریت منابع آب استان، مستلزم همکاری همه‌جانبه مسئولین مردم است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، بیان داشت: پرونده‌های متخلفین در بهره‌برداری از منابع آبی استان شامل حفر چاه‌های غیرمجاز، برداشت‌های غیرمجاز، تجاوز به حریم و بستر رودخانه و ساخت‌وسازهای غیرمجاز تشکیل شده است و در این راستا نیازمند همکاری دادگستری استان در رسیدگی و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پرونده‌ها هستیم.

حسن‌نژاد، تصریح کرد: بحث تملک اراضی پروژه‌ها و تنش‌های اجتماعی موجود از دیگر مواردی است که نیازمند همکاری و مشارکت دادگستری، قوه قضائیه و نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف شرکت آب منطقه‌ای است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339486

مهمترین اخبار ایران و جهان: