نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 16:15

مردم از کیفیت و کمیت نان در پارس‌آباد گلایه‌مند هستند

پارس‌آباد - امام جمعه شهرستان پارس‌آباد از کمیت و کیفیت پایین نان در این شهرستان انتقاد کرد و از مسئولان خواست تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه مردم از کیفیت و کمیت نان در پارس آباد ناراضی هستند، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی به منظور بهبود وضعیت موجود در نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند.

وی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و تاکید بر ضرورت توجه ویژه خانواده‌ها به ازدواج به هنگام و آسان جوانان بیان کرد: جوانان باید با الگو گرفتن از این دو بزرگوار سنت حسنه ازدواج را بجا آورند چرا که ازدواج آسان باید به فرهنگ تبدیل شود.

امام جمعه موقت پارس آباد با اشاره به اینکه مردم در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند، افزود: شهروندان در مصرف برق در آستانه فصل گرما صرفه جویی کنند تا از خاموشی‌های ناشی از کمبود برق جلوگیری شود.

باقری با اشاره به رونمایی موشک فتاح گفت: فتاح نشانه قدرت بازدارندگی و توان هجومی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه موشک فتاح از دستاوردهای بزرگ نظام است، ادامه داد: ایران اسلامی به برکت توان موشکی و نیروهای مقتدر نظامی بسیجیان جان بر کف و مردم انقلابی به قدرتمندترین کشور دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد با اشاره به سیل اخیر در شهرستان گرمی تصریح کرد: با تسلیت درگذشت ۶ نفر از هم وطنانمان در شهرستان گرمی از خدای متعال برای عزیزان از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر عظیم مسالت داریم.

باقری افزود: سیل اخیر که سبب تضرر مردم شریف شهرستان گرمی شده از مردم همیشه در صحنه شهرستان پارس آباد می‌خواهم در کمک رسانی به مردم شهرستان گرمی مشارکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288686

مهمترین اخبار ایران و جهان: