نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 08:14

حضور 2 تیم از قزوین در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین ازحضور دو تیم والیبال دختران استان در مسابقات لیگ دسته یک کشوری و سه تیم در مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از استان قزوین دو تیم در مسابقات لیگ دسته یک کشوری شرکت می کنند که اکرم قهرمانی سرمربی تیم اصناف قزوین و شبنم کرد سرمربی تکتا تاکستان خواهند بود.

وی افزود: روند انتخابی تیم اصناف در دو دوره برگزار شده و از ظرفیت بازیکنان غیربومی هم برای تقویت تیم و نتیجه بهتر در مسابقات لیگ دسته یک کشوری استفاده شده اما بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند.

نایب رییس هیات والیبال استان قزوین ادامه داد: تمرینات تیم اصناف از هفته های آینده آغاز می شود و تمام کادر تیم و مربیان بومی هستند. 

غفوری با اشاره به شرکت تیم تکتا در مسابقات لیگ دسته یک کشوری اذعان کرد: ۹۰ درصد بازیکنان این تیم، بومی شهرستان هستند و کادر تیم هم در مرحله مشخص شدن است. 

وی افزود: انتخابی تیم تکتا تاکستان یک دوره انجام شده و برنامه بدنسازی برای بازیکنان مشخص شده و هفته ای یک جلسه تمرین هماهنگ اجرا می شود. 

این مسئول با اشاره به تعیین تیم های رده زیر 16 سال و نونهال به صورت هیاتی در مسابقات قهرمان کشوری، گفت: یک تیم از نوجوانان هم به صورت باشگاهی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

غفوری گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشوری پاییز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309742

مهمترین اخبار ایران و جهان: