نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 13:41

چگونه در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر شرکت کنیم؟

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» امروز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و در طول خیابان انقلاب و آزادی برگزار می‌شود شما می توانید با خودرو شخصی، اتوبوس و مترو به این ضیافت بزرگ برسید.

به گزارش خبرنگار مهر، «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» که از ساعت ۱۸ تا ۲۲ روز عید غدیر برگزار می‌شود، برنامه‌هایی از قبیل اطعام، برپایی سرود و مولودی، کاروان‌های شادی، غرفه‌های فرهنگی و سخنرانی و پویش نذر اسباب‌بازی برای نقاط محروم در راستای تبلیغ اصول مهدویت و عید غدیر را شامل خواهد شد.

چگونه در مهمونی ۱۰ کیلومتری شرکت کنیم؟

*اگر با خودرو شخصی به «مهمونی ۱۰ کیلومتری» می‌آیید:

در صورتی که مایل باشید با خودرو شخصی به مسیر مهمونی ۱۰ کیلومتری بروید می‌توانید به موازات خیابان انقلاب و خیابان آزادی و البته با فاصله ۵۰۰ متری از این خیابان خودروی خود را به صورت مورب پارک نمائید.

یادمون باشه پلیس از خیابان جمهوری و همچنین بلوار کشاورز به سمت خیابان آزادی و انقلاب اجازه تردد خودروهای شخصی رو نمی‌دهد تا نظم ترافیکی بهتری در این منطقه برقرار باشه

*اگر با مترو به «مهمونی ۱۰ کیلومتری» می‌آیید:

در صورتی که مترو وسیله‌ای باشد که بخواهید با آن به مهمونی ۱۰ کیلومتری بروید می‌توانید از ۱۱ ایستگاه استفاده کنید.

یادمون باشه قرار نیست در مسیر مهمانی ده کیلومتری راهپیمایی کنیم و قراره در هر جای این مسیر که دوست داشتیم ساعتی رو به شادمانی بپردازیم.

اما یازده ایستگاهی که می تونیم باهاش به مسیر مهمونی برسیم عبارتند از میدان امام حسین (ع)، دروازه دولت، فردوسی، تئاتر شهر، انقلاب، توحید، شادمان، حبیب اللهی، استاد معین و متروی آزادی.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340386

مهمترین اخبار ایران و جهان: