نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 23:58

۱۲ مجمع خیران مدرسه‌ساز در استان اصفهان وجود دارد

اردستان-مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: حدود ۱۲ مجمع خیران مدرسه‌ساز در استان اصفهان وجود دارد که حدود ۶ مجمع فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نسیمی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از خیر مدرسه‌ساز در زواره اردستان، اظهار داشت: در راستای ساخت مدرسه در سطح استان اصفهان، حدود ۱۲ مجمع خیران مدرسه‌ساز وجود دارد که حدود ۶ مجمع فعال هستند.

وی افزود: در برخی مناطق استان مدارس کانکسی داریم اما تعداد آن‌ها در حال کاهش یافتن است و سال گذشته ۷ پروژه را از طرح شهید پناهی در دستورکار داریم و با مشارکت دولت، بنیاد علوی و خیران در حال ساخت هستیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده حدود ۳ هزار کلاس درس در سطح استان اصفهان فرسوده هستند بنابراین باید بتوانیم در اسرع وقت و با یک برنامه‌ریزی نسبت به نوسازی اقدام کنیم همچنین سازمان نوسازی نیز قصد دارد که اعتبارات ویژه‌ای برای این امر در نظر بگیریم.

نسیمی یادآور شد: در سال جاری بنا داریم که حدود ۴۱ پروژه در قالب ۲۵۰ کلاس درس را تا قبل از مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای استفاده دانش آموزان آماده کنیم و اکثر پروژه‌های سال جاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340942

مهمترین اخبار ایران و جهان: