نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 20:47

برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی جمعیت در آموزش و پرورش البرز

کرج- مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز از اجرای برنامه های بزرگداشت روز و هفته ملی جمعیت در اداره‌کل خبر داد.

زهرا شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سی‌ام اردیبهشت، سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز ملی جمعیت نامگذاری شده است افزود: در هفته جمعیت به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و تحقق اهداف مواد ۳۳ و ۱۹ این قانون، برنامه‌هایی از جمله: تجلیل از مزدوجین فرهنگی از آبان ۱۴۰۰ تاکنون، تجلیل از خانواده فرهنگیان سه فرزندی و بیشتر و تجلیل از همکاران فرهنگی که از آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند شده اند، در سطح مدارس و ادارات، انجام شد.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات تقویت هویت مادری، سلامت زنان، تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده، تک فرزندی و عوارض آن، سلامت دوران بلوغ، جوانی جمعیت، دستاوردها و پیامدها ویژه همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در هفته منتهی به روز ملی جمعیت بوده است.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در بخش دانش آموزی نیز مسابقات داستان نویسی و نقاشی با موضوع کرامت والدین و خانواده شاد برگزار شده است.

گفتنی است با توجه به ابلاغ قانون و فرصت کوتاهی که برای عبور از بحران جمعیتی پیش رو داریم؛ ضرورت انسجام و هماهنگی فعالیت‌ها و آموزش‌ها، چند برابر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225742

مهمترین اخبار ایران و جهان: