نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 13:59

دستگیری عوامل اصلی ایجاد رعب و وحشت در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در کمتر از ۱۰ ساعت، هفت نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری در بلوار شهید صدوقی شهر یزد دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که تأمین امنیت عمومی جامعه از جمله اولویت‌های جدی پلیس است، اظهار کرد: مردم اطمینان داشته باشند به هیچ عنوان اجازه جولان اراذل و اوباش را در سطح شهر و استان نخواهیم داد.

وی با بیان این‌که حدود ساعت یک بامداد روز دوشنبه هشتم خردادماه یک مورد درگیری گروهی در بلواز شهید صدوقی یزد گزارش شده بود، افزود:‌ در این گزارش آمده دو گروه از اراذل و اوباش به دلیل یک سری اختلافات شخصی  با یکدیگر درگیر و منجر به ایجاد رعب و وحشت و سلب آرامش شهروندان شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بلافاصله با تشکیل یک تیم اطلاعاتی عوامل دخیل در این درگیری شناسایی و عوامل اصلی با قید فوریت دستگیر شدند و دیگر عوامل نیز زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که دیگر عوامل این درگیری نیز بزودی دستگیر می‌شوند، تصریح کرد: دستگیر شدگان دارای سابقه شرارت و مزاحمت هستند و از آنان تعدادی قمه، تبر و دشنه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان تعدادی بومی و تعدادی غیر بومی‌اند و اراذل و اوباشی که با ایجاد رعب و وحشت امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند بدانند نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با جدیت با این افراد برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1249386

مهمترین اخبار ایران و جهان: