نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:57

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامتان» تا پایان تیرماه تمدید شد

شیراز- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسین امیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فرصت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا پایان تیرماه امسال تمدید شده و فعالین قرآنی و اعضای کانون‌های مساجد استان این فرصت را دارند تا در این مسابقات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و معارف اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

امیدی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقات نیز تصریح کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت مجازی در حال برگزاری است و مسابقات در رده‌های سنی کودکان زیر هفت سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و جوانان ۱۷ تا ۳۰ سال با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی برگزار شده است.

امیدی تاکید کرد: مهلت شرکت در این مسابقات پایان تیرماه است و فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد فارس در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277486

مهمترین اخبار ایران و جهان: