نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:18

لزوم تعریف بسته اورژانسی و درمانی برای راه‌های گیلان

رشت- استاندار گیلان بر لزوم تعریف بسته اورژانسی و درمانی برای راه‌های استان تاکید کرد و گفت: نقاط حساس و حادثه خیز گیلان برای رفع عیب شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک گیلان با انتقاد از ارائه مطالب تکراری در حوزه ترافیک اظهار کرد: چالش‌های حوزه راه و محورهای جاده‌ای بدون ارائه راهکار، راه به جایی نمی‌برد.

وی با تاکید بر راهبردی شدن جلسات شورای ترافیک، افزود: جلسات شورای ترافیک عملکرد محوری باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مسیرهای پرخطر و حادثه‌خیز استان شناسایی شود، گفت: عیب یابی نقاط حساس و حادثه خیز گیلان در اولویت قرار گیرد و گزارش آن به استانداری ارسال شود.

عباسی با بیان اینکه درآمد حاصل از جریمه راهنمایی و رانندگی گیلان گزارش شود، اضافه کرد: مبالغ جریمه به منظور هزینه در کاهش آمار سوانح رانندگی و تصادفات استان استفاده شود.

وی از تعریف بسته اورژانسی و درمانی برای راه‌های گیلان خبر داد و افزود: با تعریف بسته اورژانسی و درمانی در محورهای جاده‌ای گیلان، زمان انتقال مصدومین به مراکز درمانی کوتاه می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ترافیک روان و ایمن با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی صورت می‌گیرد، گفت: برای پیشگیری از تصادفات و سوانح جاده‌ای باید اقدامات سختگیرانه صورت گیرد تا شاهد بروز حوادث تلخ نباشیم.

وی با تاکید به فرمانداران مبنی بر برگزاری منظم جلسات شورای ترافیک اضافه کرد: فرمانداران رشت، تالش، آستارا، بندرانزلی و رودبار نسبت به رفع نقاط بحرانی این شهرستان‌ها با پلیس راه و راهور تصمیم‌گیری کرده و برای اختصاص اعتبار در این بخش از محل اعتبارات سال جاری اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277386

مهمترین اخبار ایران و جهان: