نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 08:45

حضور تیم ملی پنج گانه نظامی در مسابقات سیزم

رئیس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نخستین اردوی تیم ملی پنجگانه نظامی به میزبانی تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برای اعزام به مسابقات سیزم (ارتش‌های جهان) در کشور فنلاند در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  سردار حمید سرخیلی، رئیس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از اردوی مسابقات پنجگانه ستاد کل نیروهای مسلح که در استان زنجان در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمانی که از رهبری سوال می‌شود، شما چه نصیحتی به جوانان دارید، ایشان می‌فرمایند: تحصیل، تهذیب نفس و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان است.

رئیس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه نفرات برتر ستاد کل نیروهای مسلح ورزش پنجگانه نظامی در مسابقات بین نیروهای مسلح جهان سیزم شرکت می‌کنند،گفت: این مسابقات جهانی پس از چهار دوره که سالانه برگزار می‌شود در سطح المپیک برگزار و امسال سال چهارمی است که مسابقات جهانی در مرداد‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در کشور فنلاند برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات پنج‌گانه نظامی در ۵ رشته‌ تیراندازی سرعت و دقت، میدان موانع، شنا ۵۰ متر با مانع، دو صحرانوردی ۸ کیلومتر و پرتاب نارنجک برگزار می‌شود.

سردار سرخیلی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی از خرداد ماه ۱۴۰۲ به میزبانی تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) آغاز شده است، گفت: نخستین اردو در شهر زنجان در حال برگزاری است و این استان به علت شرایط اقلیمی نزدیک به کشور فنلاند و با وجود امکانات مناسب انتخاب شده است که از میزبانی بسیار عالی زنجان تشکر می‌کنم.

رئیس هیات نظامی پنج گانه ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما رسیدن به مرحله المپیک و شرکت در آن است که امیدوارم با تلاش دوستان این امر محقق شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276686

مهمترین اخبار ایران و جهان: