نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:06

جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

اردبیل - رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌ آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

شهرام کوثری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی جوی پایدار برای دوشنبه و سه‌شنبه در سطح اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه ناپایداری جوی تا اواخر وقت امروز در اردبیل حاکم خواهد بود، گفت: از بعد از ظهر رخداد رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ به ویژه در مناطق مرکزی استان و مناطقی از شهرستان‌های گرمی و انگوت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: لذا توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۲۵ به مردم و کشاورزان توصیه می‌شود.

کوثری مهر با بیان اینکه از اواسط هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود، بود، گفت: با این وجود، در بعد از ظهرها به دلیل شرایط فصلی و محلی و ایجاد ابرهای همرفتی رخداد رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

وی افزود: از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار دیگر، بارش‌ها در برخی از مناطق تداوم خواهد داشت که این سامانه در روز پنجشنبه همراه با وزش باد خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277342

مهمترین اخبار ایران و جهان: