نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 09:04

خبرنگار فارس برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان

عضو کمسیون فرهنگی مجلس گفت: این کشور روزنامه هایش تیراژ میلیونی را تجربه کرده اند که در آن مقاطع پایین ترین تیراژ برای روزنامه ها نهایتا 100 هزار بود اما امروز این رقم برای روزنامه ها آرزو محسوب می‌‍شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با منتفی دانستن قطعی گذر از رسانه های رسمی به نو و یا هر عنوان دیگری از سوی مخاطب اظهار داشت: با توجه به تعدد رسانه از سنتی تا مدرن و ... مردم و مخاطب حق انتخاب دارد و از بین خیل عظیمی از رسانه های می تواند منابع رسانه ای مدنظر خود را تمییز و تشخیص دهد.

بحران اعتماد مخاطب معضل اصلی حوزه رسانه

وی با هشدار نسبت به عدم اعتماد مخاطب به اخبار و مطالب منتشر شده از سوی رسانه ها عنوان داشت: این عدم اعتماد منحصر به تقسیم بندیهای نظیر رسانه های داخلی یا خارجی, سنتی یا مدرن و ... نمی شود بطوری که حتی مخاطب اکنون بر موج سواری رسانه های خارجی در انتشار اخبار منفی نیز اعتماد و اعتنا ندارند.

 

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما راه حل این معضل و گره گور آن را در روابط عمومی ها خلاصه کرد و گفت: روابط عمومی ها با تولید و انتشار مطالب تخصصی و منطبق بر نیاز مخاطب می تواند این فضای دردناک را به جوی مطلوب و مخاطب پسند هدایت کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم زهرا عبدالهی، خبرنگار خبرگزاری فارس به عنوان  برگزیده سیمین جشنواره ارتباط آفرینان در بخش ارتباطات رسانه ای انتخاب و با اهدائ تندیس و لوح تقدیر مورد قدردانی قرار داد.

انتهای پیام/60014

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232642

مهمترین اخبار ایران و جهان: