نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 13:09

اتفاقات این روزهای دنیا نشان از این دارد که ایران منزوی نشده است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز در سازمان ملل چند مسئولیت مهم و حیاتی را به ایران واگذار کردند و تمام اتفاقات اینچنینی نشان از این است که ایران منزوی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز این شهرستان اظهار کرد: تولید و ساخت موشک فتاح ظاهرش ساخت یک موشک است اما باطنش عقبه‌ای از دانش های فراوانی است که سال‌ها دانشمندان این حوزه بر روی آن تحقیق کرده‌اند.

وی گفت: ترس و واهمه ای که این موشک بر دل دشمنان انداخته نشان از عظمت این موضوع است که اینگونه پیشرفت‌ها باعث افزایش امنیت کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در روز رحلت امام خمینی (ره) نکات بسیار مهمی را بیان داشتند که لازم است به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشاره به شخصیت والای امام خمینی، یکی از صفات ایشان را جامع بودن علمشان در فقه، اصول، فلسفه، حکمت، دشمن شناسی و... بود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امام خمینی(ره) سفره استعمار را از کشور جمع کرد و آنان را بیرون راند.

وی بیان داشت: حرکت امام باعث پویایی و بیداری جوامع اسلامی در سراسر دنیا شد و آن‌ها را در برابر استکبار قرار داد.

حجت الاسلام نوری گفت: دشمن امروز به دنبال این است که ایمان را از ما و فرزندانمان بگیرد و جنگ و به داخل خانواده ها بکشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: خداوند فرموده است تفرقه کار شیطان است و هر کسی که این کار را پیش ببرد در راه شیطان قدم برداشته است.

وی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس که سابقاً دل به امریکا داده بودند امروز به سمت ایران آمده بودند و می خواهند با ایران انواع اتحاد ها را برقرار کنند.

حجت الاسلام نوری افزود: امروز در سازمان ملل ۵ مسئولیت مهم و حیاتی را به ایران واگذار کردند و هرچقدر که نظام استکباری تلاش کرد ایران را منزوی کند امروز همه نگاه ها به سمت ایران برگشته است و تمام این اتفاقات نشان از این است که ایران منزوی نیست.

امام جمعه بجنورد در پایان گفت: امروز هر کسی که به پیشرفت ایران و تقویت کشور علاقه‌مند است باید سعی کنند ایمان و امید را در جوانان و کشور تقویت کند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1272786

مهمترین اخبار ایران و جهان: