نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 15:06

خط کشی بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی استان اردبیل

معاون راهداری استان اردبیل گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۲ ماهه گذشته خط کشی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید از محور اردبیل -سرچم گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۲ ماهه گذشته خط کشی شده است و درمدت یاد شده ۳۸ هزار متر از شیب شیروانی راهها توسط راهداران اصلاح شده است.

وی رفع افتادگی ۲۴۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه رادر محورهای مواصلاتی استان یادآور شد و افزود: راهداران در دماغه‌ها ونقاط پربرخورد بیش از هزار و ۳۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده‌اند.

معاون راهداری استان اردبیل عنوان کرد: در ۲ ماهه گذشته تسطیح هزار کیلومتر از حریم راه استان انجام شده و راهداران استان از ۱۸۵ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل به‌طور مستمر نگهداری کرده‌اند.

وی بیان کرد: در ۲ ماهه گذشته جهت آگاهی‌دهی به رانندگان تهیه و نصب ۱۸۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان انجام شده و در مدت یاد شده ۲۰۴ عدد سرعتکاه پلاستیکی،آسفالتی ومجازی در راه‌های استان تهیه، نصب واصلاح شده است.

معاون راهداری استان اردبیل در این مدت تهیه ونصب ۲۵۰ عدد بازتاب ایمنی را در راه‌های استان یادآور شد و گفت: راهداران ۶۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها ونقاط پربرخورد نصب کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268586

مهمترین اخبار ایران و جهان: