نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 16:29

تلاش برای آموزش و توانمندسازی کنشگران اجتماعی

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بخشی از کار ما آموزش و توانمند سازی کنشگران اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله عفاف و ححاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در ادامه سلسله همایش‌های راوی با موضوع واکاوی زیست عفیفانه که پیش از ظهر یکشنبه توسط تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در خصوص موضوع عفاف و حجاب که جزو گفتمان‌های واجب ضروری روز است اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای کنشگری در حوزه جهاد تبیین و مخصوصاً موضوع عفاف و حجاب یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: مجموعه تبلیغات اسلامی با توسعه مخاطبی که داده است مجموعه کارهایی را برای آگاه سازی کنشگران فعال جامعه در برنامه دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات ما تبیین مسائل مهم جامعه و تعامل با دختران جوان جامعه است، عنوان کرد: بخشی از کار ما آموزش و توانمند سازی کنشگران اجتماعی در حوزه‌های مختلف از جمله عفاف و ححاب است و برخی از اقدامات ما منیز تعامل با خود مخاطب اصلی است.

حجت‌الاسلام پورآرین تصریح کرد: در موضوع حجاب امروز با یک پدیده اخلاقی روبرو نیستیم بلکه یک با یک حرام سیاسی و دینی روبرو هستیم که دشمن از سال‌ها قبل بر روی آن برنامه ریزی کرده است و تلاش می‌کند پدیده عفاف و حجاب را به یک موضوع سیاسی تبدیل کند.

وی ادامه داد: اگر برای دختران و زنان ما تبیین شود که کشف حجاب او بازی در پازل دشمن است هرگز به این سمت حرکت نمی‌کند اما این امر به خوبی تبیین نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: ما باید به شکل هنرمندانه‌ای با مخاطبین نوجوان و جوان و با استفاده از ابزار تبلیغ نوین ارتباط برقرار کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228186

مهمترین اخبار ایران و جهان: