نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 11:50

برای مدال طلای جام تختی روی تشک می‌روم

عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اصلی‌ترین هدف خود از حضور در جام جهان پهلوان تختی را کسب مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم دانست.

دانیال شریعتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن چهل‌وسومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار کرد: ظرف چند وقت اخیر تمرینات خوبی سپری کردم و بدنم برای حضور در این جام در بهترین فرم ممکن قرار دارد.

وی افزود: در اردوهایی که خودمان تدارک دیدیم، وضعیت آمادگی و جسمانی‌ام خیلی خوب پیش رفت و شکر خدا مصدومیتی هم به وجود نیامد تا با شرایطی مطلوب مهیای حضور در جام تختی شوم.

دارنده عناوین مختلف در جام تختی ادامه داد: امسال وضعیت من چه از لحاظ تجربه و چه از لحاظ آمادگی بدنی در مقایسه با چند سال اخیر در بهترین حالت ممکن قرار دارد و بر همین اساس می‌خواهم کشتی‌های خوبی به نمایش بگذارم.

وی خاطرنشان کرد: هر سال در این جام روی سکو بودم اما امسال چون مسابقات حکم انتخابی جهانی و بازی‌های آسیایی را دارد، باید مدال طلا را بگیرم و برای تصاحب دوبنده تیم ملی تلاش کنم.

شریعتی‌نیا با بیان اینکه احتمالا یک تیم برای مسابقات جهانی و یک تیم برای بازی‌های آسیایی بسته خواهد شد، اضافه کرد: ایستادن در سکوی نخست در این جام راه رسیدن به تیم ملی را هموار خواهد کرد، اما با رقبای خوبی که در وزن ۹۷ کیلوگرم وجود دارد، قهرمانی آسان به دست نمی‌آید و باید برای این مهم سخت تلاش کنم.

وی با بیان اینکه رقبای خوبی مثل فیروزپور، گلیج و آذرپیرا در این وزن پیش روی خود می‌بیند، تصریح کرد: کسی که برای اولی می‌جنگد نباید مهم باشد که قرار است با کدام کشتی‌گیر مبارزه کند، چون کشتی‌گیر قهرمان با تمام حریفان خوب سرشاخ می‌شود و من هم به این موضوع فکر نمی‌کنم.

کشتی‌گیر باسابقه همدان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و تمرینات خوب مهیای کسب افتخارآفرینی در جام تحتی هستم عنوان کرد: در چند ماه اخیر تمرکز تمرینات در همدان بوده است. البته به برخی شهرها هم رفتم یا کشتی‌گیران شهرهای دیگر به همدان آمدند.

وی بیان کرد: متاسفانه در همدان حریف تمرینی زیاد نیست و همیشه در مقایسه با شهرهایی مثل تهران و مازندران این مشکل را داشته‌ایم. اما کشتی‌گیران خوبی مثل هادی وفایی هم بوده‌اند که با آنها تمرین کردم تا در بهترین شرایط راهی جام تختی شوم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1218186

مهمترین اخبار ایران و جهان: