نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 16:27

لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه مهم، بالاخص بانوان اثرگذار این حوزه تبریک عرض می‌کنم.

روابط عمومی به عنوان یکی از کامل‌ترین و مؤثرترین شیوه‌های تبادل اطلاعات، به عنوان ابزار استراتژیک در تقرب به اهداف سازمانی و ملی هر جامعه مطرح می‌شود.

زوایای علوم ارتباطات به عنوان بستر فعالیت انسان در قرآن کریم به وفور در امر رسالت قابل مشاهده است.

آیات متعددی به بیان اهداف و نوع ارتباطات، توجه به لحن و زبان و شیوه و قدرت اثرگذاری می‌پردازد که نمونه بارز آن را می‌توان درخواست حضرت موسی (ع) از پروردگارش جهت ورود به میدان مبارزه دانست: «واحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِی. یَفْقَهُوا قَوْلِی». کارم را برای من آسان‌ساز و از زبانم گره بگشای تا کلامم را بفهمند.

این روز، برای اصحاب رسانه و فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی یادآور تلاش بی‌وقفه و مجاهدت عظیم عزیزانی است که با پیگیری هدفی مقدس، بزرگترین خدمت را در راه سربلندی میهن عزیزشان رقم زدند که از مهم‌ترین موارد می‌توان به لزوم تزریق روحیه امید در بین مردم با انعکاس خدمات انجام شده و همچنین مقابله با شائبه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و به حق، این زنان و مردان را سنگربانان مرزهای فرهنگی و تمدنی کشور دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1218942

مهمترین اخبار ایران و جهان: