نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 23:26

توجه به مسائل تربیتی از اولویت‌های مدارس البرز است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: توجه به مسائل تربیتی از اولویت های مدارس استان است که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجر گشت شامگاه چهارشنبه در همایش افتخار و آموزش مدارس غیر دولتی در شهرستان ساوجبلاغ که به مناسبت هفته معلم با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در سالن گلستان شهر جدید مهستان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به مسائل تربیتی از اولویت‌های مدارس استان است که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: همه مدارس استان در کنار برنامه‌های آموزشی به برنامه‌های تربیتی در مدارس توجه کنند زیرا دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ هزار دانش‌آموز البرز در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کند، یادآور شد: استان ۷۰۰ مدرسه غیر دولتی دارد که با فعالیت خود به آموزش و پرورش با توجه به کمبود فضای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که مدارس غیر دولتی کمک کننده آموزش و پرورش هستند لذا این مدارس همانند مدارس دولتی باید به دستورالعمل‌های حاکمیتی و نظارتی توجه کنند.

حجرگشت ادامه داد: مدارس غیر دولتی همانند مدارس دولتی دغدغه تربیتی دارند که باید برای این موضوع مهم برنامه ریزی شود و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی از حضور حجت الاسلام صفدری، امام جمعه شهر جدید مهستان و مدیریت شهری و شورای اسلامی در جمع معلمان در این همایش قدردانی کرد و افزود: امسال همه مسئولان برای بزرگداشت مقام معلم پای کار آمدند و برنامه‌های خوبی در استان برگزارشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه فرزند ساوجبلاغ است و تا دیپلم در این شهرستان تحصیل کرده، گفت: در این همایش «عبدالله سلطان پور» معلم دوران تحصیل خود را در جمع معلمان مدارس غیر دولتی شهرستان ساوجبلاغ دیده‌ام که این دیدار ارزشمند را ارج می نهم چون بار دیگر دوران مدرسه در ذهنم تداعی شد.

در این همایش از معلمان مدارس غیر دولتی شهرستان ساوجبلاغ با اهدا لوح و کارت هدیه تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201286

مهمترین اخبار ایران و جهان: