نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 09:53

بسیج سازندگی پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است

اراک- استاندار مرکزی گفت: بسیج سازندگی پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، صبح چهارشنبه در مراسم بازدید از بسیج سازندگی استان ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادگران اظهار داشت: یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی متشکل از ۲۳ هزار جهادگر بسیجی در نقاط مختلف استان مرکزی سازماندهی شده‌اند که ظرفیت ارزشمندی در راستای توسعه همه جانبه استان محسوب می‌شود و نهادهای اجرایی باید از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف دولت و نظام اسلامی استفاده کنند.

استاندار مرکزی افزود: استان از این ظرفیت برای حل نیازهای محرومین از جمله ساخت منازل آسیب دیده در سیل آهنگران استفاده کرد و خوشبختانه شاهد برکات آن بودیم.

بسیج سازندگی پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است

وی ادامه داد: ظهور و بروز گروه‌های جهادی در دهه ۶۰ و بعد از دوران دفاع مقدس در کنار خلاء ها و اشتباهات انجام شده ای چون ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بود و با توسعه‌ها و گسترش حرکت‌های جهادی در قالب برتر بسیج سازندگی خود را نشان داد و بسیج سازندگی امروز پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمت رسان و حرکت‌های جهادی در کشور است، گفت: در طول سال‌های گذشته منشأ خیرات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور شده و به سمت آینده‌ای درخشان حرکت می‌کند.

بسیج سازندگی پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است

مخلص الائمه با تقدیر از جهادگران بسیجی استان مرکزی گفت: کار عظیم جهادگران با وجود همه سختی‌ها بسیار قابل تقدیر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201642

مهمترین اخبار ایران و جهان: