نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 19:20

مدیر موفق، اهمیت و نقش رسانه را به‌درستی درک می‌کند

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مدیری موفق است که عملکردش در بین عموم مردم موفق قلمداد شود؛ گفت: مدیری موفق است که اهمیت و نقش رسانه را به‌درستی درک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر شنبه در دیدار با اعضای شورای روابط عمومی ادارات استان همدان، گفت: هر چه مردم احساس کنند دستگاهی با صداقت بیشتری با آنها برخورد می‌کند، اعتماد آنها نیز بیشتر جلب می‌شود.

وی با بیان اینکه ذهن، اندیشه و افکار جامعه امروز در اختیار رسانه است؛ اظهار کرد: مدیری موفق است که اهمیت و نقش رسانه را به‌درستی درک می‌کند؛ می‌توان در شورای فرهنگ عمومی، اهمیت حضور روابط عمومی‌ها در جلسات را مورد بحث قرار داد و مصوبه‌ای در این زمینه صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: کسی که باید واقعیت‌های اجتماعی و ضعف‌ها را احصا کند و نتیجه را به مسئول منتقل کند، روابط عمومی است.

‌آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مدیری موفق است که عملکردش در بین عموم مردم موفق قلمداد شود؛ گفت: مدیری که در برابر انتقاد ناراحت نمی‌شود و انتقاد را به عنوان کمک برای خود می‌داند، مدیری است که عملکرد او قابل دفاع است.

وی خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ را ترویج دهیم که از نقد استقبال کنیم و نقد را به معنای کمک برای رسیدن به اهداف بدانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209486

مهمترین اخبار ایران و جهان: