نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 00:29

آمریکا روی استراتژیکی «می‌خواهم شما نباشید» پافشاری می‌کند/ گفتمان مکتب شهید سلیمانی گفتمان مقاومت بود

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: یکی از علت هایی که امامین جمهوری اسلامی ایران با هرگونه مذاکره با آمریکا مخالف بود به خاطر این است که آمریکا روی استراتژیکی «می‌خواهم شما نباشید» پافشاری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، رحیم نوعی اقدم امشب در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع عجب شیر  اظهار کرد: تفکر شهید سلیمانی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی بود و به سرانجام مقصود خود که شهادت در راه اهل بیت بود رسید.

وی در ادامه به رشادت های شهید سلیمانی اشاره و افزود: شهید سلیمانی در مقام عمل و حقیقت استکبار ستیزی را نشان داد و داعش و عزت امریکا را در مناطق شام و سوریه به ذلت و حقارت تبدیل کرد و بساط کفر را از آن منطقه برچید.

 سردار نوعی اقدم  خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب اراده مردم به واسطه اخلاص به اراده الهی تبدیل شد و توانستند بر وابستگی به غرب و شرق غلبه کنند و در نتیجه انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی گفت: مردم ما در چهار دهه گذشته قادر شدند روی پای خود بایستند و بر آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی استقلال پیدا کنند و پا روی ابر قدرتی امریکا گذاشتند و خدای خود را محور حکومت قرار دادند.

وی ادامه داد: یکی از علت هایی که امامین جمهوری اسلامی ایران با هرگونه مذاکره با آمریکا مخالف بود به خاطر این است که آمریکا روی استراتژیکی «می‌خواهم شما نباشید» پافشاری می‌کند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب سلام الله علیها افزود: یک تفکر غلط جهانی در دنیا وجود دارد که خود آمریکا القا کرده است و آن هم اینکه آمریکا در همه چیز ابر قدرت است در تجهیزات نظامی، علمی، پزشکی، فناوری هسته ای و غیره حرف اول را میزند در حالی که ما بیش از ۴۳ سال با عزت و سربلندی هرچی که خواستیم انجام دادیم ولی آمریکا نتوانست علیه این کشور کاری بکند.

وی بر خباثت دشمنان نظام اسلامی اشاره و گفت: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی تمام گروه‌های منافقین، خلق عرب، خلق کرد، خلق مسلمان و همه را به کار گرفتند و جنگ علیه مسلمانان راه انداختند با این حال هزاران شهید را تقدیم انقلاب کردیم اما آنچه که ما خواستیم شد نه آنچه که امریکا می خواست.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 944686

مهمترین اخبار ایران و جهان: